duminică, 13 martie 2011

Cascavalul Dalia de Comintex Botosani

Sambata 12 martie m-am dus la Real galati. Printre altele am cumparat si produsul - cel putin asa scria pe eticheta, Cascaval Dalia-. Nu am cumparat intamplator acest produs; de aproape un an cumpar produse de Comintex Botosani si am fost foarte multumit. Buuunnn... Ajung acasa, si vreau sa gust ce am cumparat; mi-au placut foarte mult produsele de Comintex, in speta Cascavalul Dalia. Dar ce surpriza.... in ambalaj niciurma de ceea ce stiam si ma asteptam sa fie...! O masa ce aduce a glet de constructii cu un vag gust de branza, ce sa mai spun de cascaval.... Bulversat dau telefon la numarul de pe eticheta: 0744828943. In ciuda orei, 21,00, rapunde un domn pe care il intreb daca reprezinta Comintex Botosani; putin surprins intreaba cine sunt si in ce problema. Il intreb frumos daca au schimbat reteta la cascavalul Dalia. Stiti ce raspunde? CA AU O PROBLEMA CU UN LOT DE BRANZA DIN IMPORT! SI EU IL INTREB CARE E PROBLEMA MEA  CU GUNOAIELE LUI? CA DOAR I-AM PLATIT GUNOIUL AMBALAT IN CASCAVAL DALIA! Spune ca se mai intampla ca toti fac asa! No bun, i-am spus si ca poate si-au propus sa scape de clienti... Ma rog, ma duc luni la Protectia Consumatorului. Va tin la curent. Apropo: gunoiul de Comintex comercializat sum marca Cascaval Dalia se vinde cu pretul de 26 lei. Cu TVA inclus

Un comentariu:

  1. AVETI GRIJA DE ACEASTA FIRMA! SUNT NISTE TEPARI DE CEA MAI INALTA CLASA! IAU MARFA SI UITA SA MAI RASPUNDA LA TELEFON. FERITI-VA DE EI!

    Nesimtitul care v-a raspuns la telefon se numeste Ghimus Mihai si este administratorul societatii. Aveti noroc ca v-a raspuns! La altii, nu mai raspunde demult

    RăspundețiȘtergere